Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~FrenchBird | użytkownik

imię i nazwiskoNie ma mnie już adres zarejestrowany13.06.2008 @01:14:07 ostatnio na stronie12.08.2010 @00:55:55

Patrzę...

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty0 komentarze222 posty na forum0

komentarze
~przemekklin    27.04.2010 @18:42:26
hej!
Dzięki za odwiedziny :D
Akurat z tym statywem się nie zgodzę - stabilny jest jak cholera! Efekt na zdjęciu jest taki, ponieważ autobus przejeżdżał przez próg zwalniający, stąd wrażenie "niestabilności" - autobus podskoczył, nie statyw :D
Pozdrawiam
~FrenchBird    23.09.2008 @11:00:30
nie!!!!!!
~FrenchBird    22.09.2008 @23:53:24
luz, nie rozumiemy się, nie musimy.....mniej agresji, więcej empatii....uwierz działa...joł.
~FrenchBird    22.09.2008 @01:06:35
trochę luzu i dystansu proponuję....
~cinekG    04.08.2008 @23:29:04
mgla dotykajaca klify
super sprawa
pozdrawiam
_______
Zapraszam http://cinekg.digart.pl/
~FrenchBird    02.08.2008 @20:09:45
thx :-D
~cinekG    02.08.2008 @19:46:48
wypoczywaj
pozdrawiam
_______
Zapraszam http://cinekg.digart.pl/
~cinekG    02.08.2008 @19:46:47
wypoczywaj
pozdrawiam
_______
Zapraszam http://cinekg.digart.pl/
~FrenchBird    02.08.2008 @14:53:38
Pogoda wprawdzie zmienna jak kobieta, ale cóż- coś za coś :-D
~Pimpollo    02.08.2008 @14:52:29
Ja też jestem zauroczona tym miastem I podobała mi się tamtejsza pogoda i wogóle wszystko
Pozdrawiam.
~przemus    17.07.2008 @13:32:04
hej
dziekuje
-poprostujames    13.07.2008 @01:17:24
Zero retuszu....zdjęcie tylko lekko desaturyzowane.....w całości. Focus Punktowy
~agenTStarling    08.07.2008 @01:43:19
dziękuje
~andrzejSip    29.06.2008 @00:17:09
thx za miłe komenty
co do ujęć....robię tyle że mam z czego wybrać
~edwardpchlarz    28.06.2008 @10:43:27
innymi słowy: przechodzą lekkie ciary - i o to chodzi. tak, czy nie?
~valdemar    27.06.2008 @14:23:06
serdecznie zapraszam i dziekuję
_______
przeglądam się w kocich oczach.......
~edwardpchlarz    27.06.2008 @11:29:32
jedno nie wyklucza drugiego.
pozdrawiam.
~FrenchBird    26.06.2008 @01:21:06
tak jest !!
~andrzejSip    26.06.2008 @00:03:24
ello
co tak malo fot?
do robooty
~Jimmi    20.06.2008 @11:16:11
obserwujesz ?

dziękuję !
^PannaDekadencja    19.06.2008 @21:39:39
ok
^PannaDekadencja    19.06.2008 @21:25:20
35 zlotych
^PannaDekadencja    19.06.2008 @07:48:36
tylko dodam ze obydwie pary sa sprzedane i moge postarac sie wykonac dla Ciebie kolczyki jak najbardziej zblizone do oryginalu

bigle sa posrebrzane, a same kolczyki sa wykonane ze specjalnego tworzywa modelarskiego
^PannaDekadencja    18.06.2008 @22:46:48
a ktore konkretnie kolczyki by Cie interesowaly?
^PannaDekadencja    18.06.2008 @14:47:12
pewnie ;-D
1 2 Następna strona
rozwój użytkownika (satysfakcja)
Ten użytkownik nie ma żadnych digartów

obserwowany przez
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt